Με μια μικρή καθυστέρηση δημοσιεύω τη λίστα με τα αγαπημένα μου άλμπουμ της δεκαετίας. Λόγω ιδιαίτερης αδυναμίας σε κάποια συγκροτήματα (Arcade Fire, Go-Betweens, Yeah Yeah Yeahs, Interpol κ.α.) αποφάσισα να επιλέξω μόνο ένα άλμπουμ από αυτά για να γίνει πιο πλούσια η λίστα. Ιδού λοιπόν τα 10 πρώτα με αξιολογική σειρά:
- Arcade Fire – Funeral (2004)
- Go Betweens - Oceans Apart (2005)
- Yeah Yeah Yeahs – It’s Blitz!(2009)
- PJ Harvey – Stories from the sea, stories from the city (2000)
- Amadou & Mariam – Dimanche a Bamako (2005)
- Interpol – Antics (2004)
- Gotan Project – Lunatico (2006)
- Libertines – Libertines (2005)
- Steve Wynn - Here come the Miracles (2001)
- Coldplay - Viva la Vida Or Death And All His Friends (2008)
Τα υπόλοιπα αλφαβητικά:
- Amy Winehouse – Back to Black (2007)
- Black Rebel Motorcycle Club- BRMC (2001)
- Blonde Redhead – 23 (2007)
- Dandy Warhols- Thirteen tales from urban bohemia (2000)
- Devendra Banhart- Smokey Rolls Down Thunder Canyon (2007)
- Electrelane - The Power Out (2004)
- Fleet Foxes – Fleet Foxes (2008)
- Franz Ferdinand - Franz Ferdinand (2004)
- James- Pleased to meet you (2001)
- Kasabian - West Ryder Pauper Lunatic Asylum (2009)
- Ladytron- Light & Magic (2002)
- Madrugada –Grit (2002)
- Manu Chao – La Radiolina (2007)
- MGMT- Oracular Spectacular (2008)
- Morrissey –You are the Quarry (2004)
- New Order-Get Ready (2001)
- Nick Cave and the Bad Seeds–The lyre of Orpheus/Abattoir Blues (2004)
- Portishead – Third (2008)
- The Fall – The Unutterable (2000)
- The Strokes - First Impressions of Earth (2006)
- Thievery Corporation-The Mirror Concpiracy (2000)
- Yo la Tengo - I Am Not Afraid of You and I Will Beat Your Ass (2006)
Τα καλύτερα ελληνικά:
- Κ. ΒΗΤΑ – αργος
- Γιάννης Αγγελάκας & οι Επισκέπτες – Από δω και πάνω
Τα καλύτερα αγγλόφωνα ελληνικά:
- The Earthbound - The Earthbound
- Film-Angel B
- Raining Pleasure – Flood
- Monika - Avatar
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου